לראשונה בישראל: ממשק סמארטפון במערכת ארגונית

 

חברת סינריון מערכות הודיעה כי היא משיקה את Synerion Direct, פתרון לניהול מערך עובדים (Workforce Management) עם ממשק משתמש בעיצוב חדשני, צבעוני וידידותי. הפתרון הושק במהלך כנס מקצועי שקיימה החברה ביום שני, ה- 19 בנובמבר, בנושא ניהול המשאב האנושי בארגון, בו השתתפו מאות מנהלים, מנהלי משאבי אנוש, אנשי כספים ועוד מהחברות המובילות במשק הישראלי.

העיצוב החדש של Synerion Direct, אשר תוכנן ועוצב על ידי אמן המדיה הדיגיטלית אלי וסרמן, מבוסס על ממשקים מעולם הטלפונים החכמים – גישת ה- Mini Apps – חלוקה של מסך הכניסה למערכת למספר מיני-אפליקציות העוסקות בנושאים שונים בתחום ניהול מערך העובדים ומאפשרות ניווט וגישה ישירה לנושאים אלה. במקום תפריטי תפעול וניווט עמוסים שהיו מקובלים ברוב ממשקי המשתמש של יישומים בתחום, בכל אחת מתת האפליקציות של Synerion Direct קיימים רק כפתורי התפעול והניווט הרלוונטיים לפעילות הספציפית, דבר המאפשר תפעול פשוט ואינטואיטיבי יותר, וכל זאת מבלי לוותר על היכולות המורכבות והמנועים החכמים של מערכות Synerion.

הפתרון כולל "שולחן עבודה" למנהל ולעובדים, אליו שולחת המערכת בזמן אמת התראות והודעות הקוראות לפעולה. כמו כן, משובצות בשולחן העבודה תצוגות גראפיות של נתונים – Embedded Analytics המציפים בפני המשתמש נושאים הדורשים תשומת לב ופעולה מיידית וחוסכים את הזמן שהיה נהוג פעם בהפקה אקטיבית של דוחות.

rtf5434049308_2180423362

ריבי אספלר, מנהלת תיק המוצרים בסינריון מערכות, אומרת כי: " Synerion Directמהווה קפיצת מדרגה בחווית המשתמש בשוק הפתרונות לניהול מערך העובדים. בעוד שפתרונות מקובלים אחרים מציגים כבר שנים רבות מסכים אפורים ונוקשים ומאפשרים גישה רק לבעלי תפקידים בכירים, פתרון Synerion Direct בעיצובו החדש מציג ממשק משתמש חדשני וידידותי למשתמש,  המאפשר ליותר משתמשי קצה בארגון ליהנות מנתונים וממידע רלוונטי בזמן אמת. בכך מאפשר הפתרון זרימת מידע, שקיפות ובקרה טובה יותר על תהליכים בארגון". 

אלי וסרמן אשר תכנן ועיצב את הממשק החדש אומר: "אחת המטרות המרכזיות שלנו היתה ליצור ממשק משתמש מתקדם אשר יתאים לדור החדש ולמגוון המכשירים שברשותו של המשתמש, מתחנות עבודה סטנדרטיות ועד לטאבלטים וסמארטפונים ואכן הצלחנו ליצור ממשק עדכני וידידותי העונה על הדרישות של כל יחידות הקצה". 

גיל יובל, מנכ"ל סינריון מערכות אומר: "סינריון מקדמת טכנולוגיות חדישות הצועדות עם הזמן ומאפשרות  למשתמשים שונים בארגון זרימת מידע רלוונטי ועדכני בזמן אמת. מתוך הבנה כי העיצוב המשפיע על חווית המשתמש, הפך לגורם תחרותי משמעותי ומכריע בעולם התוכנה, חברת סינריון מקדמת לראשונה בתחומה אלמנטים עיצוביים חדשניים מעולם הסמארטפון שהיו שמורים עד כה לתוכנות ולאפליקציות לקהל הרחב. בכך סינריון עושה צעד גדול קדימה ומקדמת את חווית המשתמש גם בשוק הפתרונות הארגוניים ".

חברת סינריון מערכות, שלאחרונה השיקה את Mobile Synerion, לדיווח נוכחות עובדים באמצעות שימוש בטלפונים חכמים (Smartphones), מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. פתרון Synerion Direct מיועד לניהול מערך העובדים בארגונים בסדר גודל בינוני ומעלה.

אודות סינריון

סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 25 שנות ניסיון, סינריון משרתת יותר מ-18,000 ארגונים ולמעלה מ- 5,000,000 עובדים בישראל ובעולם. פתרונות התוכנה של סינריון, המותקנים ופועלים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, החל מניהול מערך העובדים וחישוב שכר, דרך ניהול גיוס עובדים וכלה בניהול כישורים בארגון.

מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם מיוצאים לאירופה, דרום אפריקה וצפון אמריקה.

סינריון הינה הספק הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות לניהול הכישורים בארגון (Talent Management). סינריון מעסיקה כיום כ- 160 עובדים בישראל ו- 50 עובדים בחברת הבת שלה בקנדה.

 

 

למידע נוסף : http://www.synerionhcm.com

 

 

קישורים רלבנטים לאתר: 

 

יכול לעניין..

חברת MADSEC בתנופת גידול – הכפילה את מצבת העובדים והקימה חדר סייבר מתקדם

חברת MadSec, המתמחה בתחום אבטחת המידע בישראל, נמצאת במגמת התרחבות. בשל העלייה המשמעותית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *