'למידה על רטוב'

מתוך "מאגר סיפורי מצוינות" של המכללה למנהיגות ושרותים איכותיים של רשת מלונות דן.

מנהל מכבסה שהצליח להביא לשינוי בתפיסת מנהלים את השירות.

עד לפני כניסתו נחשבה המכבסה למקום עבודה עם תנאים קשים (חום, רעש, לכלוך) ועובדי  המכבסה נחשבו לחסרי גאוה, בעייתיים. ככלל המוצר נחשב ללא איכותי ומצומצם. לאחר מספר חודשים, מכניסתו לתפקיד, הצליח מנהל להביא לשינוי בציפיות מנהלים ברשת מהמכבסה ובתפיסתם את המוצר מחד ולשינוי בציפיות העובדים ובהתיחסותם לעצמם מאידך: ממרירות ונחיתות לגאוה וכבוד. מאותה עת תפסו  המכבסה ועובדיה מקום חשוב ושוטף בתפקודו האיכותי של המלון.

על מנת להשיג תוצאות אלה מנהל המחלקה ראה את המכבסה "כיהלום שבכתר" כמחלקה הכי חשובה בבית המלון שהכל מסתובב סביבה. כשרצה להביא את העובדים להכרה בחשיבות המכבסה סיכם עם מנהל המלון על השבתה של שעתיים, כשהחלו טלפונים היסטריים ומהומה רבתי בקרב כל המחלקות לא יכלו העובדים להתעלם מנחיצותם ובכך גם מכובד האחריות המוטלת עליהם.

החל מכניסתו הציב מנהל המכבסה סטנדרטים מאד גבוהים ברמה מקצועית ועמד על הפרטים הכי קטנים (נקיון, רמת לבוש, איכות העבודה). בסיום ימי הפעילות  היה הולך עם העובדים לארועים חברתיים והשתתף בכל האירועים המשפחתיים. לאורך כל התקופה, החל מקבלת התפקיד ראה המנהל את תפקידו כאתגר ניהולי ממדרגה ראשונה, לא רק שהמינוי אינו פחיתות כבוד אלא להיפך מתן אמון של  ההנהלה ביכולתו.

 

 קישורים רלבנטים באתר:

מנהיגים ברשת

www.leadersnet.co.il

leaders@leadersnet.co.il

© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" נובמבר 2002. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי  ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר

 

יכול לעניין..

על תעוזה ומצויינות

מאת: בני גאון תקציר מהספר "רק המעז מנצח" בהוצאת ידיעות אחרונות-ספרי חמד, 1997 במסגרת ספרו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *