ראשי » ניהול המשאב האנושי » אסטרטגיות בניהול מש"א » תפוקת פעילות של מנהלי משאבי אנוש

תפוקת פעילות של מנהלי משאבי אנוש

הרחבה לכתבת משאבים, גיליון 131, 14 אוקטובר 1998

 

הפרופ' דן זכאי, ראש החוג לפסיכולוגיה באוניברסיטת ת"א, קובע במסגרת הכתבה, כי מנהלי משאבי אנוש אינם מדגישים מספיק את ההיבט התפוקתי של תהליכי הרווחה בארגוניהם. לדבריו, בתחום זה כמו גם בתחום ההדרכה, ישנה נטייה לפעול בהתאם ל"גישה התשומתית" לפיה מספר פעילויות או השקעות תשומתיות בתחום אמורים להביא לשיפור מצבו של העובד וכנגזרת מכך גם לשיפור התפוקה שלו.

לדעתו של הפרופ' זכאי, יישומה של הגישה התשומתית אינו מביא בהכרח לשיפור מצבו של העובד ו/או להגברת התפוקה שלו, כאשר מדד שביעות הרצון של העובד מביצוע הפעילות אינו מעיד דווקא על איכותה. זכאי טוען בכתבה, כי ארגונים נרתעים מאימוץ הגישה התפוקתית וממדידת תוצאות תוכניות בתחום הרווחה וההדרכה מאחר והדבר דורש השקעה כספית נוספת. לדעתו של הפרופ' זכאי, על ארגונים הרוצים להפיק את מלוא התועלות מיישום תוכניות בתחומי הרווחה וההדרכה , להשקיע במדידות מתאימות של תוכניות אלו.

 

 

קישורים רלבנטים באתר:

 

 

 

 

 

 

 

 

יכול לעניין..

רוצה שהחברה שלך תגדל? פטר את המנהלים שלך!

    מאת: עפרי קדוש *     עובדים רבים מידי עובדים בשביל הבוס שלהם ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *