ראשי » ניהול ה-business » ניהול השירות » תדריך ותחקיר במוקדי שרות, מכירות וטכנאים

תדריך ותחקיר במוקדי שרות, מכירות וטכנאים

על תדריך ותחקיר אפקטיביים במרכזי שירות.
מאת: ש.ה.ם בע'מ, שיפור ביצועים תהליכי למידה וייעוץ בארגונים

להורדת המצגת: תדריך ותחקיר במוקדי שרות מכירות וטכנאים

 קישורים רלבנטים באתר:

מנהיגים ברשת

www.leadersnet.co.il

leaders@leadersnet.co.il

© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" יולי 2009. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי  ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר

יכול לעניין..

rtf6157361686_2290631565

תכנון מוקדי שירות טלפוניים

מאת: סמדר קלדרון *      שלום, מדברת שני, במה אוכל לעזור? כולנו נעזרים בשלב ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *