על תדריך ותחקיר אפקטיביים במרכזי שירות.
מאת: ש.ה.ם בע'מ, שיפור ביצועים תהליכי למידה וייעוץ בארגונים
מאת: ש.ה.ם בע'מ, שיפור ביצועים תהליכי למידה וייעוץ בארגונים
להורדת המצגת: תדריך ותחקיר במוקדי שרות מכירות וטכנאים
קישורים רלבנטים באתר:
tweet[Google]
Follow @leadersnet
מנהיגים ברשת |
© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" יולי 2009. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר |