ראיון עם ד'ר שי סולן, מחבר הספר '77 טיפים של זהב בשיווק ומכירות'

באדיבות אתר book4book

 

מה מייחד את הספר?

את הספר מייחדים שני דברים. ראשית, הוא כתוב ב- "ישראלית". בניגוד לרוב הספרים בתחום שתורגמו מאנגלית, הספר הזה נכתב על-ידי ישראלי עבור ישראלים. הדבר השני המייחד אותו הוא הגישה היישומית. לא מדובר בתיאוריות, אלא בטיפים מאוד מעשיים ופשוטים להבנה וליישום. כל פרק כולל טיפ אחד בלבד ומציג המחשות או תמלילי שיחה להדגמתו.

 

מיהו קהל היעד?

באופן טבעי, קהל היעד הוא אנשי מכירות ומנהלי מכירות, אך מפידבקים שאני מקבל – גם בעלי מקצועות חופשיים, אנשי שיווק רב שכבתי ואנשי עסקים מפיקים ממנו תועלת רבה.

 

במה הספר יסייע לי?

הטיפים מחולקים לנושאים, כך שתוכל בקלות להתמצא בו ולמצוא את הטיפים המתאימים. למשל, ישנם שישה טיפים המסבירים כיצד הלקוח חושב וכיצד אתה יכול להפיק מכך תועלת. ישנם טיפים המסייעים להתחיל את פגישת המכירה ברגל ימין, כאלה המסבירים כיצד לבצע מצגת מכירה נכונה, כיצד לסגור עסקאות, כיצד לטפל ביעילות בהתנגדויות, איך "לצאת מנצח" במשא ומתן על המחיר עוד. זה פשוט כלי עבודה נהדר!

 

מהם תכני הספר שמכוונים אותי לשיפורים ולהגדלת ההכנסות?

מעבר למגוון הטיפים, שבאופן טבעי מסייעים לסגור יותר עסקאות ולהרוויח יותר כסף, הפרק הראשון בספר מוקדש לגישות של מצליחנים. לדעתי, אלה הם טיפים חובה לכל מי שרוצה להתקדם ולהצליח. פרק נוסף מסייע לטפח את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות ולתרגם אותן לגידול בהכנסות.

 

יש לך דוגמא למשוב שקיבלת מקורא?

יש לי הרבה דוגמאות! אדם הפעיל בשיווק רב שכבתי סיפר שנתקל במועמד שהפגין עוינות החל מתחילת הפגישה. לדבריו, הוא השתמש בכמה מהטיפים כדי ליצור 'כימיה' עם הלקוח ולמנף את ההתנגדויות שהעלה, ובסופו של דבר המועמד הצטרף אליו וגם ביצע רכישה בסכום כספי מאוד משמעותי.

 

מהו המסר המרכזי בספר?

מבחינתי, המסר המרכזי הוא שאם תשים את הלקוח במרכז, תשכיל לזהות מה הוא באמת רוצה וצריך, ותציע לו את הפתרון המתאים לו ביותר, הצלחתך לטווח ארוך מובטחת. בעזרת הספר תוכל לעשות זאת ביעילות גבוהה מאוד.

 

קישורים רלבנטים באתר: 

 

 

 

יכול לעניין..

אימון אישי – מרק האהבה של אלון

 מאת: בני מרגליות *     אלון הגיע אלי כשהוא מיואש. כבר זמן רב ניסיונותיו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *