מתוך "מאגר סיפורי מצוינות" של המכללה למנהיגות ושרותים איכותיים של רשת מלונות דן.
לפניכם/ן מספר דוגמאות המעידות על מצויינות במתן שירות:
מלצרית ראתה זוג הורים עם ילד שהפריע להם לסעוד את ארוחתם. המלצרית ארגנה בפינת המסעדה דפי ציור וצבעים עבור הילד לשמחתו ולרווחת הוריו.
ביום שישי בערב נחתך ילד באמבטיה (בזמן שהותו במלון) ואביו פינה אותו לביה"ח. עובד חניון שהבחין בכך דיווח על כך למנהל המשמרת ודאג להכניס לחדר מגש עם שוקולד ועוגיות. גם המלצר שהביא לחדר את "שרות החדרים" דאג והתעניין בשלום הילד.
במלונות הרשת מסתיים השרות בלובי בחצות, כשאת המטבח סוגרים כבר ב – 23:00 קרוב לשעת הסגירה הגיע זוג בטיסה שהתאחרה ובגלל הבדלי הזמנים והטיסה הארוכה היו מאד רעבים. מנהלת הלובי באותה שעה הבינה את הבעיה, קראה למלצר "שרות החדרים" (שעמד כבר ללכת), קראה לקב"ט הלילה שיפתח את המטבח והמקררים. יחד הם אספו אוכל, חיממו והגישו לזוג ארוחה.
סיפור אחר המדגים זאת הנו סיפור, שסיפרה אחת מראשי הצוותים: ערב אחד הייתי אחראית משמרת. קיבלתי טלפון מאורח שכעס כי ניקו לו את החדר וסילקו משם מסמכים חשובים. הוא ממש צרח עלי. קראתי לחדרניות ואמרתי שאנחנו יורדות לזבל לחפש את השקית עם האשפה מהחדר שלו. למרות שהבנות התנגדו וטענו שהכל נגרס, לא ויתרתי, ירדתי וגררתי אותן איתי. עברנו שקית שקית במשך שעה וחמי וחיפשנו לפי מספר החדר שהופיע על כל מיני ניירות. בסוף מצאנו את המסמכים, אמנם קצת מלוכלכים, אבל שלמים. האורח מאד הודה לנו וכתב מכתב הוקרה.
קישורים רלבנטים באתר:
מנהיגים ברשת |
© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" נובמבר 2002. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר |