מצגת פרטנר – אסטרגיה, תרבות ומה שביניהן

תהליך הטמעת התרבות בפרטנר תקשורת, נעשה מתוך תפיסת התרבות כנכס אסטרטגי של החברה. המצגת מתארת את; הרקע לפרויקט, הנחות היסוד, היעדים והמטרות ביישום הפרויקט, הכלים והעשיה, משוב ובקרה, תוצאות והישגים. הפרויקט זכה בפרס ראשון בקטגוריה C (ארגונים מעל 2,000 עובדים), בתחרות המצוינות בניהול המשאב האנושי 2005, בייזום המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) ואיגוד מנהלי משאבי אנוש בישראל ובחסות מנהיגים ברשת.

להורדת המצגת: מצגת פרטנר – אסטרגיה, תרבות ומה שביניהן

 קישורים רלבנטים באתר:

מנהיגים ברשת

www.leadersnet.co.il

leaders@leadersnet.co.il

© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" מאי 2005. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי  ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר

יכול לעניין..

13.2 מודלים וטיפולוגיות של תרבות ארגונית חלק מפרק 13 'עיצוב תרבות ארגונית תומכת חדשנות ושינוי'

מתוך הספר "ניהול ומנהיגות שינוי וחדשנות"  הוצאת רימונים מאת: ד"ר עמיר לוי   חוקרים רבים עסקו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *