תהליך הטמעת התרבות בפרטנר תקשורת, נעשה מתוך תפיסת התרבות כנכס אסטרטגי של החברה. המצגת מתארת את; הרקע לפרויקט, הנחות היסוד, היעדים והמטרות ביישום הפרויקט, הכלים והעשיה, משוב ובקרה, תוצאות והישגים. הפרויקט זכה בפרס ראשון בקטגוריה C (ארגונים מעל 2,000 עובדים), בתחרות המצוינות בניהול המשאב האנושי 2005, בייזום המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) ואיגוד מנהלי משאבי אנוש בישראל ובחסות מנהיגים ברשת.
להורדת המצגת: מצגת פרטנר – אסטרגיה, תרבות ומה שביניהן
קישורים רלבנטים באתר:
tweet[Google]
Follow @leadersnet
מנהיגים ברשת |
© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" מאי 2005. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר |