מתוך פורום שיווק – עיתון מקצועי לשיווק, גיליון 550 , 13 במרץ 2001
בראיון מיוחד מספר פול וולטון , יועץ בריטי לבניית מותגים מהם הטיפים שלו לבניית מותג מצליח
כמדי שנה, נערך בלונדון כנס ה- Fair IDMF – International Direct Marketing לשיווק ישיר, שיווק באינטרנט וניהול השיווק. אחד המרצים השנה בכנס הוא פול וולטון, מייסד חברת הייעוץ השיווקי The Value Engineers . וולטון, שהחל את דרכו כפרסומאי ביאנג אנד רוביקום, מתמחה כיום בייעוץ לחבורת המעוניינות לבנות מותגים מקומיים ובינלאומיים. בהרצאתו, סיפר וולטון מה לדעתו הופך מותג למותג מצליח:
- מותגים גדולים, שווה שיחכו בשבילם בתור – לכן, מנהל שיווק טוב ייצור ביקוש למותג שלו. אם צריך, תן לצרכנים שלך לחכות. ההמתנה והציפייה בונות מותג.
- למותגים גדולים יש פנים אנושיות – לכן, דאג להאניש את המותג שלך.
- מותגים גדולים נוצרים דרך חווית התגלות – כך, למשל, הסבון לעור רגיש, שבסופו של דבר הפך למותג ,Dove פותח במקור לטיפול בנפגעי כוויות.
- מותגים גדולים הם הראי שמשקף את הזמן שבו אנו חיים – זו הסיבה שנוקיה היא מותג מצליח בעידן ההומו-קומוניקטור.
- במותגים גדולים יש מידה רבה של חזון.
- למותגים גדולים יש יותר ממובן אחד – זו הסיבה שהמותג MARS יכול לנוע לקטגוריות רבות, אבל עדיין יהיה לו את אותו פירוש במוחו של הצרכן.
- למותגים גדולים יש זהות ואישיות חזקות.
קישורים רלבנטים באתר:
tweet[Google]
Follow @leadersnet
מנהיגים ברשת |
www.leadersnet.co.il |
leaders@leadersnet.co.il |
© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" נובמבר 2002. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר |