מותגים גדולים, שווה שיחכו בשבילם בתור

מתוך פורום שיווק – עיתון מקצועי לשיווק, גיליון 550 , 13 במרץ 2001

 

בראיון מיוחד מספר פול וולטון , יועץ בריטי לבניית מותגים מהם הטיפים שלו לבניית מותג מצליח

כמדי שנה, נערך בלונדון כנס ה- Fair IDMF – International Direct Marketing לשיווק ישיר, שיווק באינטרנט וניהול השיווק. אחד המרצים השנה בכנס הוא פול וולטון, מייסד חברת הייעוץ השיווקי The Value Engineers . וולטון, שהחל את דרכו כפרסומאי ביאנג אנד רוביקום, מתמחה כיום בייעוץ לחבורת המעוניינות לבנות מותגים מקומיים ובינלאומיים. בהרצאתו, סיפר וולטון מה לדעתו הופך מותג למותג מצליח:

  • מותגים גדולים, שווה שיחכו בשבילם בתור – לכן, מנהל שיווק טוב ייצור ביקוש למותג שלו. אם צריך, תן לצרכנים שלך לחכות. ההמתנה והציפייה בונות מותג.
  • למותגים גדולים יש פנים אנושיות – לכן, דאג להאניש את המותג שלך.
  • מותגים גדולים נוצרים דרך חווית התגלות – כך, למשל, הסבון לעור רגיש, שבסופו של דבר הפך למותג ,Dove פותח במקור לטיפול בנפגעי כוויות.
  • מותגים גדולים הם הראי שמשקף את הזמן שבו אנו חיים – זו הסיבה שנוקיה היא מותג מצליח בעידן ההומו-קומוניקטור.
  • במותגים גדולים יש מידה רבה של חזון.
  • למותגים גדולים יש יותר ממובן אחד – זו הסיבה שהמותג MARS יכול לנוע לקטגוריות רבות, אבל עדיין יהיה לו את אותו פירוש במוחו של הצרכן.
  • למותגים גדולים יש זהות ואישיות חזקות.

 

קישורים רלבנטים באתר:

 

 

 

 

 

יכול לעניין..

האם הארגון פועל בצורה אופטימלית להשגת מטרותיו

מתודולוגיה קיברנטית לאבחון וייעול הארגון מאת: עדנה זלמנסון, אורנטק-מערכות ניהוליות בע"מ פורסם לראשונה באוקטובר 2000 …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *