ראשי » ניהול ה-business » חדשות ניהול ה-Business » מדד אמון הצרכנים אפריל 2010 – באדיבות גלובס מחקרים

מדד אמון הצרכנים אפריל 2010 – באדיבות גלובס מחקרים

S_TH_rtf3225934684_49808423

מאת: אבי טמקין, 'גלובס מחקרים'

 

מדד אמון הצרכנים של גלובס ירד באפריל ב-4.2 נקודות

 

זאת, על רקע המשבר המתפתח באירופה, עם זאת נתון המגמה של המדד עלה גם באפריל לרמת שיא של 13 שנים.

מדד אמון הצרכנים של "גלובס" ירד באפריל ב-4.2 נקודות ל-99.1 נקודות (1996 = 100) לאחר עליות של 1.8 נקודות ו-5.6 נקודות במארס ובפברואר, בהתאמה. בכך ירד המדד בעריכת "גלובס מחקרים", בשיתוף קסלמן וקסלמן PwC ישראל, אל מתחת לרף 100 הנקודות, מעליו העפיל בפברואר.

 

יחד עם זאת, נתון המגמה של המדד אשר מבוסס על ממוצעים תלת-חודשיים נעים עלה גם באפריל ב-1.1 נקודות לרמת שיא של 13 שנים – 101.3 נקודות.

 

סקר המדד, בעריכת מכון סמית, מראה שבכוונות רכישה של מוצרים בני-קיימא נרשמה ירידה מ-32.9% מכלל המשיבים במארס ל-31.3% מהם בחודש שהסתיים. הייתה זו הירידה השנייה ברציפות ברכיב זה לאחר חמישה חודשים של עלייה רצופה. 

מחקר שנערך במחלקת המחקר של בנק ישראל העלה, כי מדד אמון הצרכנים של גלובס מחקרים יכול לחזות רבעון אחד עד שני רבעונים את ההתפתחויות בצריכה הפרטית, תוך הוספת מידע על הצפוי בעתיד הקרוב, מעבר למה שניתן ללמוד ממשתנים אחרים במשק.

 

קישורים רלבנטים באתר:

יכול לעניין..

ethosia-logo

אתוסיה: מחקר שוק במקצועות התוכנה, אוגוסט 2013: המהנדסים בראש סולם השכר, הרבה לפני כולם

ידיעה לעיתונות מנתונים עדכניים שאספה חטיבת המחקר של אתוסיה, מרוויחים המהנדסים בממוצע עד 40% יותר ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *