ראשי » ניהול המשאב האנושי » גיוס מיון והערכת עובדים » חברות כוח אדם וירטואליות

חברות כוח אדם וירטואליות

הרחבה לכתבת משאבים, גיליון 224,  15 באוגוסט 2000

 

באינטרנט קיימים כיום כ- 25 חברות כוח אדם וירטואליות ואתרים בתחום חיפוש כוח אדם והצעות עבודה. מתוכם קיימים כארבעה אתרים לאיתור משרות לבכירים. רבים מאתרי הצעות העבודה באינטרנט בנויים בחוסר מקצועיות, הבאה לידי ביטוי בתחומים כגון: חוסר אינטראקטיביות וידידותיות למשתמש וחוסר עדכון. "לפעמים הסיבה לחוסר המקצועיות של האתר היא היותו מופעל על-ידי חברה לא רצינית, וישנן היום בשוק הגיוס של כוח אדם לא מעט חברות 'חאפריות'", אומר יעקב בינט, מנכ"ל "משוב 2000 איוש בכירים".

 

בינט מציין מספר תכונות מומלצות:

 

  1. אתר חיפוש עבודה צריך להיות אינטראקטיבי וידידותי, כמו כל אתר באינטרנט.

 

  1. האתר צריך 'לעלות' מהר, ולא לכלול גרפיקה כבדה מדי.

 

  1. האתר צריך לאפשר למחפש העבודה להגיע במהירות להצעות הרלוונטיות, על-ידי מילות קוד (מילות מפתח), שמות של תחומים ותפקידים או פרמטרים אחרים.

 

  1. המשרה צריכה להיות מתוארת בצורה ברורה ורחבה ככל האפשר. ישנם הכותבים כותרת בלבד, ללא פירוט, למשל -'דרוש סמנכ"ל שיווק בינלאומי', וזה אינו מספיק.

 

 

האינטרנט הוא כלי משמעותי בחיפוש משרות, ולכן חשוב שהאתרים יהיו ברמה גבוהה. למנהל המחפש עבודה אין עודף זמן לשבת ללא קץ מול האינטרנט. הוא רוצה לאתר במהירות את המשרות הנראות מתאימות ליכולותיו, לדעת מה קורה בתחום העיסוק שלו ולפנות  למציעים".

 

קישורים רלבנטים באתר:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יכול לעניין..

ethosia-logo

כשעולם ה-Big Data פוגש את עולם הגיוס

  ידיעה לעיתונות 18.06.2014 כלים טכנולוגיים הסורקים את הרשת ומנתחים כמויות ענק של מידע הופכים ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *