ראשי » דיוורים אחרונים » הכנס הגדול ביותר בתחום השירות וחווית הלקוח 2016

הכנס הגדול ביותר בתחום השירות וחווית הלקוח 2016

בואו לחדד את הגרזן הניהולי שלכם באקדמיה למצוינות ניהולית של AVIV A

 

 

 

מכתב זה נשלח לרשימת התפוצה של מנהיגים ברשת – שולחן העבודה למנהלים בישראל
 
 שריינו ביומן 04-05.04.16 - הכנס הגדול ביותר בתחום השירות וחווית הלקוח 2016
.האחריות על תוכן המידע הפרסומי והשירותים המוצעים במסגרתו הנה של הגורם המפרסם בלבד
ל'מנהיגים ברשת' אין כל אחריות לנכונות המידע ו/או השירותים המוצעים במסגרת המודעה ו/או
למימושם. הפניה אליך הינה בדיוור ישיר בעקבות חברותך באתר 'מנהיגים ברשת'.
מספר המאגר 00132075. המאגר בבעלות מכון מנהיגות – יעוץ לארגונים לומדים בע"מ, ת.ד 1551, רמה"ש.
(לתשומת לבך: הסרה מרשימת הדיוור תגרום למחיקתך ממאגר החברים של 'מנהיגים ברשת' ולביטול הרשאותיך ל; קריאת מאמרים, שימוש בפינה האישית, כתיבת הודעות בקבוצות הדיון….)
 
 

יכול לעניין..

הזמנה מיוחדת לחברי מנהיגים ברשת להרצאה וקבלת פנים של אוניברסיטת ESADE היוקרתית מברצלונה

Untitled Document מכתב זה נשלח לרשימת התפוצה של מנהיגים ברשת – שולחן העבודה למנהלים בישראל ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *