ראשי » דיוורים אחרונים » הכנס הגדול ביותר בתחום השירות וחווית הלקוח 2016

הכנס הגדול ביותר בתחום השירות וחווית הלקוח 2016

בואו לחדד את הגרזן הניהולי שלכם באקדמיה למצוינות ניהולית של AVIV A

 

 

 

מכתב זה נשלח לרשימת התפוצה של מנהיגים ברשת – שולחן העבודה למנהלים בישראל
 
 שריינו ביומן 04-05.04.16 - הכנס הגדול ביותר בתחום השירות וחווית הלקוח 2016
.האחריות על תוכן המידע הפרסומי והשירותים המוצעים במסגרתו הנה של הגורם המפרסם בלבד
ל'מנהיגים ברשת' אין כל אחריות לנכונות המידע ו/או השירותים המוצעים במסגרת המודעה ו/או
למימושם. הפניה אליך הינה בדיוור ישיר בעקבות חברותך באתר 'מנהיגים ברשת'.
מספר המאגר 00132075. המאגר בבעלות מכון מנהיגות – יעוץ לארגונים לומדים בע"מ, ת.ד 1551, רמה"ש.
(לתשומת לבך: הסרה מרשימת הדיוור תגרום למחיקתך ממאגר החברים של 'מנהיגים ברשת' ולביטול הרשאותיך ל; קריאת מאמרים, שימוש בפינה האישית, כתיבת הודעות בקבוצות הדיון….)
 
 

יכול לעניין..

cab-openday-6002

הזמנה מיוחדת לחברי מנהיגים ברשת להרצאה וקבלת פנים של אוניברסיטת ESADE היוקרתית מברצלונה

Untitled Document מכתב זה נשלח לרשימת התפוצה של מנהיגים ברשת – שולחן העבודה למנהלים בישראל ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *