שיטה מובנית להגדרת מדדים אפקטיביים הבוחנים את ההצלחה העסקית לאור החזון והיעדים הארגוניים. השיטה מיישמת מיקוד במדדים שאינם פיננסים גרידא. לדוגמא מדדים הבוחנים את שביעות רצון הלקוח, את רמת המוטיבציה של העובדים, את הביצועים האישיים שלהם, וכדומה.
למאמר Balanced score card הכצעקתה? – האם מוצרי מדף בתחום הייעוץ העסקי/ ארגוני יכולים להיות אפקטיביים?
יכול לעניין..
חזון ארגוני (vision)
החזון הינו התמונה העתידית של הארגון כפי שהוא במיטבו. בשונה מהייעוד המגדיר את הסיבה לקיומו …