ראשי » ניהול ומנהיגות » ניהול משברים » ניהול בעיות חמורות, Critical Incident Management

ניהול בעיות חמורות, Critical Incident Management

מהי בעיה חמורה? מהם דפוסי התגובה למשבר? טיפול במשבר על ידי תגובה אפקטיבית. מצגת מאת: סיומי בריל ואהוד רייביץ – בריל פיתוח ארגוני. הוצגה בכינוס הלאומי השישי של האיגוד הישראלי לאיכות נובמבר 28-29 2001

להורדת המצגת:ניהול בעיות חמורות Critical Incident Management

מנהיגים ברשת

www.leadersnet.co.il

leaders@leadersnet.co.il

© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" דצמבר 2001. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי  ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר

יכול לעניין..

פרוק בעיות מעגליות

הרחבה לכתבת משאבים, גיליון 206,  5 באפריל 2000   בעיה מעגלית היא בעיה חוזרת ומטרידה, ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *