מגילת זכויות לקוח

מגילת זכויות לקוח מהווה הצהרת מחויבות ארגונית כלפי הלקוח ומאפשרת לארגון להכריז על ערכיו המרכזים של הארגון. יש בכך גם תאום ציפיות מוקדם כחלק מכין לקראת הדיאלוג שמקיים הלקוח עם הארגון.

 

להלן שתי דוגמאות שונות למגילת זכויות לקוח. 

חברה שמתקנת/ מתחזקת ציוד/מכשירים:
  • ללקוח הזכות להסברים ברורים לכל הסיבות לתיקונים מומלצים.
  • ללקוח הזכות לדעת מראש את סכום התיקון
  • ללקוח הזכות לאשר מראש כל תיקון שנעשה במכשיר
  • ללקוח הזכות לדעת לוח זמנים לתיקון מראש.
  • ללקוח הזכות לתיקון איכותי
  • ללקוח הזכות לתיקון במחיר הנמוך ביותר
  • ללקוח הזכות לקבל חזרה את המכשיר בזמן שהובטח
  • ללקוח הזכות להיות מטופל על ידי אנשים מקצועיים, איכפתיים ואדיבים.
חברת תעופה :

 

  • ללקוח הזכות לקבל שירות ידידותי בזמן ההזמנה, מידע מדויק, וללא המתנה מיותרת.
  • ללקוח הזכות לשירות ידידותי בכל נקודות מגעיו עם החברה משרד מכירות, בדיקות בטחונית, צ'ק אין, ושער העזיבה.
  • ללקוח הזכות לטיסה ללא הפרעות מיותרות, כסא נוח, ארוחה טובה, מערכת אודיו תקינה ועיתון.
  • ללקוח הזכות לקבל שירות באחת מהשפות שעומדות לבחירתו.
  • ללקוח הזכות להמריא ולנחות בזמן שנקבע.
  • ללקוח הזכות לקבל את חפציו בזמן המהיר ביותר ובמצב טוב.
  • ללקוח בזכות להיות מיודע כשיש איחורים או תקלות אחרות ןלהיות מטופל בתשומת לב מרובה במקרים אילו.
  • ללקוח הזכות לקבל פיצויים כלשהם במידה וזכויותיו יופרו.
  • ללקוח הזכות להיות מטופל עם אכפתיות ותשומת לב מרובה.

מנהיגים ברשת

www.leadersnet.co.il

leaders@leadersnet.co.il

© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" מאי 2002. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי  ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר

 

יכול לעניין..

מתי לאחרונה בדקת את תפיסת ה- CRM שלך ?

מאת: זהר תדמור-אילת – לוטם – פיתוח ארגוני והדרכה   להלן מספר שאלות שיוכלו להוות ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *