הרחבה לכתבת משאבים, גיליון 273, 13 באוגוסט 2001
לחץ לקבלת מידע נוסף
בחברת "אורנג" (פרטנר תקשורת) משקיעים גם בילדים, כלומר בילדי העובדים, לשיפור מיצוב המותג ולשיפור הקשר בין העובדים לבני משפחותיהם. מנהלת מחלקת הרווחה בחברה, יעל וגנר, מספרת על החידוש האחרון שבמסגרת המגמה ליזום פרויקטים ש'מחברים' את העובדים למשפחותיהם – העסקת ילדי העובדים בעבודת החברה ב'חופש הגדול'.
- המטרה היא לחבר את הילדים למשפחה
- לתחומי העשייה של ההורה
- לתת לילדים אפשרות לחוש את חווית העבודה בחברה.
'התקבלו' לעבודה 50 ילדים, גילאי ,14 – 18 בנים ובנות. הם משולבים בעבודות שונות,
- בתחומים מקצועיים כמו בדיקת מכשירי קצה (טלפונים סלולריים), בחינת איכות הרשת ברחבי הארץ, הם מצורפים לצוותים מקצועיים, שמלמדים אותם את הליכי הבדיקה.
- ישנם ילדים שהוצבו בתחנת עבודה הנותנת שירות פרונטלי, הם עברו קורס הכנה בן יומיים, שבו הודרכו להפעיל מכשירים, להבין מהו שירות ועוד.
- תפקידים אחרים הם הזנת נתונים לקבצי אקסל, מיון דואר ועוד.
שכר העבודה הוא 16 ש"ח לשעה, קצת יותר משכר המינימום לנוער.
"זה לא דומה לאבא שמביא את בנו לעבודה, כדי שיעזור לו קצת, אומרת וגנר. "זה מתנהל בצורה מסודרת, בעקרונות ברורים. למשל, קיימת הנחיה חד-משמעית שלפיה לא יעבוד ילד ביחידת העבודה של ההורה שלו".
אורנג' משקיעה הרבה בטיפוח הנאמנות למותג, כולם יודעים מה זה הריבוע הכתום, וגם לילדים האלה נאמנות מותג גבוהה. הם מבצעים באמת דברים מועילים, ומודעים לזה שהם לא נמצאים כאן סתם כדי להעביר את הזמן ולקבל משכורת. הם מקבלים תג עובד, כמו של הוריהם, ובסיום תקופת העבודה התג נותר אצלם, רק בלי הפס המגנטי.
קישורים רלבנטים באתר:
מנהיגים ברשת |
© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" מאי 2002. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר |