חלוקת עבודה

מושג זה מהווה אחד ממאפייניו הבולטים של הארגון המודרני; מדובר בחלוקת משימה כלשהי לפעולות נפרדות המאפשרת לבצעה באופן יעיל ותכליתי. מבחינים בשלוש שיטות עיקריות לחלוקת עבודה:
1. חלוקת עבודה אנכית על פי הרמות השונות במדרג הארגוני
2. חלוקת עבודה אופקית: לפי תהליכי העבודה
3. חלוקת עבודה אלכסונית: באמצעות יחידות הקו והמטה

מאמרים על תוכניות עסקיות ותוכניות עבודה
מאמרים על ניהול עבודת הצוות

יכול לעניין..

תכנון עסקי

תהליך שיטתי לפיתוח האסטרטגיות העסקיות ארוכות הטווח המכוונות להשגת יעדי הארגון. התהליך כולל הגדרת יעדים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *