חיבור מחלקת הדרכה להצלחה העסקית של החברה.
המצגת מציגה את שלבי התהליך: זיהוי הצורך, הובלת הנושא – מחלקת ההדרכה, הנחת התשתיות, תהליך בניית המערכת, תהליכי ההטמעה, תהליכי תחזוקה וגם ROI .
מצגת מאת: אפרת רהט, סמנכ"ל משאבי אנוש ומיכל אייזנר מנהלת שרות לקוחות, לאומי קארד.
להורדת המצגת: הקמת מערכת ניהול הידע בחברת לאומי קארד
קישורים רלבנטים באתר:
tweet[Google]
Follow @leadersnet
מנהיגים ברשת |
© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" אפריל 2003. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר |