הקמת מערכת ניהול הידע בחברת לאומי קארד


חיבור מחלקת הדרכה להצלחה העסקית של החברה.
המצגת מציגה את שלבי התהליך: זיהוי הצורך, הובלת הנושא – מחלקת ההדרכה, הנחת התשתיות, תהליך בניית המערכת, תהליכי ההטמעה, תהליכי תחזוקה וגם ROI .
מצגת מאת: אפרת רהט, סמנכ"ל משאבי אנוש ומיכל אייזנר מנהלת שרות לקוחות, לאומי קארד.

להורדת המצגת: הקמת מערכת ניהול הידע בחברת לאומי קארד

 קישורים רלבנטים באתר:

מנהיגים ברשת

www.leadersnet.co.il

leaders@leadersnet.co.il

© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" אפריל 2003. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי  ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר

יכול לעניין..

בניית אתר אינטראנט – כלל ביטוח

המצגת מתארת את הקמת אתר האינטראנט של החברה – clal4u.במצגת יעדים ומטרות של הפרויקט, תיאור …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *