ראשי » ניהול ה-business » ניהול השיווק » דיוור ישיר עוזר לשמור על קשר עם לקוחות

דיוור ישיר עוזר לשמור על קשר עם לקוחות

מתוך פורום שיווק – עיתון מקצועי לשיווק, גיליון 563 , 10 במאי 2001

על פי סקר שנערך בהזמנת רשות הדואר, דיוור ישיר הוא אמצעי השיווק הישיר הפופולרי ביותר בקרב העסקים בישראל % 85 ממנהלי השיווק שרואיינו, ציינו כי הדיוור הישיר תורם להם לשמור על קשר עם הלקוחות

% 64 מהעסקים בישראל ערכו בשנה האחרונה פעילות של שיווק ישיר. כך עולה מסקר שערך מכון שילוב עבור רשות הדואר בתחילת השנה. הסקר נערך בקרב 292 מנהלי שיווק, מנהלי מותג ומנהלי פרסום. כמחציתם מעריכים, כי יש סיכוי גבוה שיגדילו את היקף השימוש בשיווק ישיר בשנה הקרובה.

אמצעי השיווק הישיר הפופולרי ביותר הוא דיוור ישיר: %59 מהעסקים השתמשו בדיוור ישיר,

% 40 בטלמרקטינג ו-% 30 שלחו ללקוחותיהם קטלוגים. ממוצע מספר הדיוורים שנשלח על ידי כל חברה בשנה האחרונה עמד על 7.8.

לדעת % 74 ממנהלי השיווק שהשתתפו בסקר, היתרון הבולט של הדיוור הישיר על פני אמצעי תקשורת אחרים, הוא היכולת להתאים מסר אישי לקהל יעד מפולח. %52 מהם השתמשו בדיוור הישיר כדי להעביר מידע. מטרות עיקריות נוספות הן מבצעי מכירות (%45), שמירת נאמנות לקוחות (%40) והחדרת מוצר חדש (%40).

התרומה העיקרית שמנהלים מרגישים שהם מקבלים מהדיוור הישיר היא שמירה על קשר עם לקוחות: %85 מהמנהלים ציינו כי הדיוור הישיר תורם למטרה זו. להלן תרומות נוספות שצוינו על ידי המנהלים: קידום מכירות של מוצרים מוכרים, העברת אינפורמציה מורכבת, הנעה לפעולה, הנעה ולהתנסות במוצרים חדשים.

 

 

קישורים נוספים שנמצאו בידי מנהיגים ברשת:

 

עשרה שלבים לקמפיין שיווק ישיר

מתוך: http://www.postil.com/

 

 

קישורים רלבנטים באתר: 

 

 

יכול לעניין..

car2

פרגון למרצדס – ההמשך

  מאת: בני מרגליות *  חלק שני   קיבלתי המון תגובות לפוסט הקודם – פרגון למרצדס . ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *