ראשי » ארועים » המי"ל: כנס שירות וחווית לקוח Experience the future ב-4-5/4/16

המי"ל: כנס שירות וחווית לקוח Experience the future ב-4-5/4/16

תאריך הארוע:4 באפריל, 2016

logo hamil

איך תיראה חווית הלקוח בשנת 2020 ?
בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות וחידושים טכנולוגיים מהירים ולצדם גיבוש של ערכים חברתיים אשר מייצרים מציאות חדשה.
במציאות זו אנו משתנים כאנשים, כלקוחות ובכך משפיעים על ארגונים, מותגים וחברות.
ברוח שינויים אלו, בחרנו לעסוק השנה בשאלה – כיצד תראה חווית הלקוח של העתיד תחת הכותרת experience the future . בכנס נעסוק בהיבטים וסוגיות של עולם ישן אל מול עולם חדש כפי שהם נוגעים לנושא השירות וחווית הלקוח בארגון.

זוהי הזדמנות חד פעמית להתחדש בכלים, תפיסות ורעיונות אשר יזניקו את חווית הלקוח אצלך בארגון אל עבר העתיד!

מישל פלקון, הדובר המרכזי בכנס נותן לכם טעימה מההרצאה שלו…


מיקום: האירוע המרכזי יערך ב- 4.4.16 ויתקיים ב- LAGO, מתחם אירועים חדש ויוקרתי בפארק האגם ראשון לציון
סמינרים מקצועיים יערכו ב- 5.4.16 ויתקיימו בבניין המי”ל, רחוב חומה ומגדל 29 תל- אביב

מלא/י את הטופס לפרטים נוספים

שם (חובה)

דואר אלקטרוני (חובה)

נושא

תוכן ההודעה

 

יכול לעניין..

גרף 6

QUENSH כמודל מנצח

תאריך הארוע:מודל ניהול המצוינות הארגונית – ה- QUENSH יוצק למעשה את תבנית העשייה התפעולית, באמצעות ...