מנגנונים לייצור והפצת ידע ארגוני

 

יצירת ידע היא תהליך של הפיכת מידע שקיים בארגון או מחוץ לו לכדי ידע, שיסייע לארגון לבצע את משימותיו, באופן המיטבי. עיקר תהליך יצירת הידע מתרחש במפגש בין אנשים ובין דעות וההפריה ההדדית שנוצרת עקב כך.

 

  • ביצוע תצפיות שיטתיות על ניסויים / מוצרים / תהליכים

  • ביקור בתערוכות, אצל ספקים ואצל עמיתים

  • הקמת מסגרות לתחקור והפקת לקחים

  • כינוס ישיבות צוות קבועות

  •   השתתפות בקבוצות עמיתים / כנסים מקצועיים

  • חיבור והפצת דו"חות / סקירות / ניירות עמדה / עדכונים

  • כתיבת נהלים / מפרטים / תיקי מוצר / תיקי תפקיד

  • מיסוד תהליכי כניסה וסיום תפקיד

  • הפעלת צוותי משימה

  • דיאלוג עם לקוחות, ספקים ועמיתים (ביקורים, פגישות, צוותי חשיבה)

  • למידה מארגונים מצליחים (Benchmarking)

  • הפעלת רשת תקשורת פנים ארגונית ( Intra-Net / אחר )

 

 

 קישורים רלבנטים:

מנהיגים ברשת

www.leadersnet.co.il

leaders@leadersnet.co.il

© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" נובמבר 2002. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי  ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר

יכול לעניין..

גידול דור העתיד של מנהלים: שמירת מורשת הארגון על ידי בניית עתודה ניהולית

מאת מאיר שירת – יועץ ארגוני ב"מכון מנהיגות – ייעוץ לארגונים לומדים" פורסם לראשונה פברואר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *