הרחבה לכתבת משאבים, גיליון 227. 19 בספטמבר 2000
התחרות הגוברת בין חברות ההיי טק בתחום גיוס עובדים. יצרה צורך ביצירת מודעות דרושים אטרקטיביות. "מכון קינן-שפי" ומשרד הפרסום "למל-גלזר-בר" חברו יחד למיזם, בשם MENCOM שמטרתו יצירת מודעות דרושים אטקרטיביות. שיתוף הפעולה בין חברה המתמחה בהשמה ובפסיכולוגיה תעסוקתית לבין משרד פרסום, אומר פרופ' גיורא קינן, יו"ר "מכון קינן-שפי", מאפשר לצרף ידע ומידע עדכני מתחום ההשמה, למקצוענות של משרד פרסום, בכדי לעצב מודעת דרושים תדמיתית ואטרקטיבית בתוכנה ובעיצובה, כמובן תוך מחויבות לאמת.
עיצוב מודעת "דרושים" צריך לתת מענה על דרישות מקצועיות, תעסוקתיות, פסיכולוגיות ואחרות של מחפשי העבודה. במודעת הדרושים מנסים לבטא את
- תרבות הארגון
- האקלים הארגוני
- הטבות שיינתנו לעובדים
- אפשרויות לקידום מקצועי.
- תחום התמחות ועשייה של החברה
- כיוונים עתידיים אליו החברה הולכת
- מצב פיננסי של החברה כגון, האם גייסה כספים או שעומדת בפני גיוס כספים
פירוט תחומים אלה יתרום וייתן מענה טוב יותר לשאיפות העובדים. בניית מודעה תדמיתית לפי הקונספט הזה מגבירה את מספר הפניות לחברה הקולטת.
קישורים רלבנטים באתר:
מנהיגים ברשת |
www.leadersnet.co.il |
leaders@leadersnet.co.il |
© כל הזכויות שמורות ל"מנהיגים ברשת" אוקטובר 2002. החומר מותר לשימוש אישי בלבד. אין לעשות בחומר שימוש מסחרי/עסקי ו/או להפיצו בכל דרך שהיא (להוציא באמצעות יצירת קישור למאמר ספציפי ולעמוד הבית במקביל) מבלי לקבל רשות מפורשת בכתב מהנהלת האתר |