ראשי » ניהול הדרכה » טכניקות הדרכה » הכשרה לתפקיד – להגיע ליעדי התפקיד בזמן הקצר ביותר – Fluent Performance, ביצוע שוטף – אסטרטגית האימון לנציגי שירות בארגוני Call Center

הכשרה לתפקיד – להגיע ליעדי התפקיד בזמן הקצר ביותר – Fluent Performance, ביצוע שוטף – אסטרטגית האימון לנציגי שירות בארגוני Call Center

 

 

 

יכול לעניין..

שימוש בנרטיב בהדרכה

מאת: עדה גרינברג, שותפה בצוות "דיאלוג מודרך", המוביל סדנאות לטיפוח הדיאלוג הארגוני, טיפוח עבודת הצוות ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *