אתר אינטרנט לגיוס בוגרי אוניברסיטה

הרחבה לכתבת משאבים, גיליון 275 ,28 באוגוסט 2001

 

אתר אינטרנט, ראשון מסוגו בארץ, המקשר בין בוגרי אוניברסיטה (חיפה) המחפשים עבודה, לבין מעסיקים המחפשים עובד, נפתח באחרונה. מטרתו לסייע לבוגרים להשתלב בשוק העבודה, ולהקל על מעסיקים לאתר עובדים מתאימים, ללא תשלום, הן למועמדים והן למעסיקים.

פיתח את האתר ד"ר קרלוס פייזר, מהמדור לייעוץ והכוון תעסוקתי שב"מרכז ברמן" באוניברסיטת חיפה, בהשתתפות הפסיכולוגית איריס ברם, ובסיוע האגף למערכות מידע ממוחשבות באוניברסיטת חיפה.

יתרונות למעסיק

  • המעסיק או מנהל משאבי האנוש בארגון שמחפש עובד אקדמאי בתחום מסוים, יכול להיכנס לאתר ולהפעיל את מנועי החיפוש השונים, על-פי קריטריונים שונים כמו חוג לימוד, תואר, היקף המשרה שבה מעוניין המועמד ועוד.
  • המעסיק מקבל בהתאם קבוצת מועמדים, ובלחיצת מקש מקבל דף קורות חיים של כל מועמד, ויכול לשלוח הודעות למועמדים פוטנציאליים בדואר האלקטרוני.
  • המעסיק המחפש עובד באמצעות האתר יכול לקבל, רק את רשימת המועמדים הרלוונטיים בשבילו שהצטרפו לאתר בשבוע האחרון, למשל.

יתרונות למועמד

  • רשאים להציג מועמדותם באתר בוגרי ומוסמכי אוניברסיטת חיפה בשבע השנים האחרונות, וכן תלמידי MA ותלמידי BA לקראת סיום התואר.
  • כל מועמד מפרסם דף קורות חיים, שבו נתונים על השכלתו, הישגיו לימודיים, נסיונו התעסוקתי, תחומי ידע ועוד. המועמד עצמו מקליד את נתוניו, ומעדכנם לפי הצורך.
  • המועמד יכול להיכנס לדף שלו בלבד, באמצעות קוד אישי סודי.
  • מועמד יכול 'להקפיא' לזמן מה את דף קורות החיים שלו, הדף נשמר במאגר, והמועמד יכול לחדש הופעתו בעת הצורך.

"האתר מציג הון אנושי צעיר ומוטיבציוני, מאגר איכותי של אקדמאים בראשית דרכם, שרוצים להתקדם ולהצליח בשוק העבודה". גם חברות השמה יכולות להיכנס לאתר ולדלות מועמדים מתאימים למאגר הצעות העבודה שלהן. כתובת האתר: http//jobresume.haifa.ac.il

 

 

קישורים רלבנטים באתר:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יכול לעניין..

כשעולם ה-Big Data פוגש את עולם הגיוס

  ידיעה לעיתונות 18.06.2014 כלים טכנולוגיים הסורקים את הרשת ומנתחים כמויות ענק של מידע הופכים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *